What's your experience with us?

Verplaats/plaats tekstballonnetjes bij de foto met uw muis

Schrijf tekst in uw tekstballonnetje

Shape:

Geschreven door Imke, 15. jun, 2016
Hoi Elly en Silo,

We willen even aangeven dat we een heerlijke vakantie hebben gehad op Sumatra!
Vooral het ontbijt, op de campsite in de jungle, aan de rivier en de overstekende apen maakt het onvergetelijk!
En het wassen van de olifanten in Tangkahan was ook een geweldige ervaring!
Na de eerste week, hebben we ook nog heel veel moois gezien en veel gedaan (Banda Aceh, Pulau Weh, Bukkittingi, Harau Vallei, Lake Singarak, Minangkabau).
Bedankt voor het geregel en de goede zorgen.

Groetjes Imke en Andre
Geschreven door Koos en Dorothé, 11. mei, 2015
Fantastische ervaring over het leven in Noord-Sumatra veel geleerd over hoe men leeft en ook uitermate genoten van de jungle-tour.
We waren enthousiast ove de oprechtheid van de gids Silo, maar ook over de gedrevenheid van alle andere medewerkers en gidsen
Geschreven door Rachel van Bruggen, 22. apr, 2015
Wauw wat waren we verrast door de schoonheid van de omgeving van Bukitlawang! Elly en Silo hebben ons gastvrij ontvangen en ook de rest van de locals waren erg vriendelijk! De jungletocht is een van de mooiste dingen die ik in mijn leven heb gedaan en is een grote aanrader!
Geschreven door Niels en Wieke, 12. mrt, 2015
We hebben een geweldige tijd gehad in Noord-Sumatra en dankzij ayo-bukitlawang echt een indruk kunnen krijgen van het leven hier. De mensen, de natuur en de hele sfeer heeft ons aangenaam verrast. Bedankt Silo en Elly!
Niels en Wieke
Geschreven door Marlies, 10. feb, 2015
Ik heb enorm genoten van mijn reis in Sumatra en dit o.a. dankzij de hulp van Ayo Bukit Lawang. Silo zijn jarenlange ervaring als gids en vele connecties en Ellie haar betrokkenheid en "alles is bespreekbaar"-attitude zorgen ervoor dat je je direct op je gemak voelt. De sterktes van Ayo Bukit Lawang zijn dat ze op maat werken en met respect samenwerken met de lokale bevolking. Een combinatie van kwaliteit en fairtrade! Bedankt Silo en Ellie!
Geschreven door Hans, 20. dec, 2014
woow woow woow! What an amazing trip this was!! Silo and Elly did a great job, everything was organized very well. The guides they hire to show you around are the best. They are serious, trustworthy and respect the beautiful nature and habitat of animals.
I stayed in Bukit Lawang, Tangkahan, Berestagi and Lake Toba. All places are beautiful and there is enough to do and see. The jungle trek in Bukit Lawang was awesome, we saw a lot of animals.
I recommend anybody who wants to travel to Indonesia to contact Silo and Elly. They know how to give you an unforgettable experience!

One more advice: Take your time when visiting North Sumatra, don't rush yourself from place to place!!
Geschreven door Ben en Willeke, 7. sep, 2014
beloofd is beloofd! afgelopen zomervakantie zijn we in Bukit Lawang geweest! het was helemaal top!!!
jungle tocht, Lake toba, olifanten gewassen, scooter rijden en nog veel meer om op te noemen. wat ik het fijne aan deze vakantie vond was dat het een vertrouwd dorpje was en erg gezellige mensen!
Dankzij Elly en Silo hebben we een top vakantie gehad!
Geschreven door Dorien en Erica, 3. aug, 2014
Onze Indonesië reis kon niet beter beginnen dan met ons aan bezoek aan Bukit Lawang! De eerste dag hebben we een onvergetelijke jungle tocht gemaakt. De gids, Tonda, gaf ons veel uitleg over planten, bomen en bloemen. Ook waren hij en de assistent gids erg behulpzaam om de uitdagende paden in de jungle te bedwingen. Het was ook erg bijzonder om oerang oetangs rond te zien zwaaien in de bomen, lokale fruitsoorten te eten bij en prachtig uitzicht.
De volgende dag stond een scooter tocht naar Tangkahan gepland. Voor 2,5 uur hebben we door de mooie omgeving gereden, langs kleine dorpjes en groene natuur. De gidsen zijn ervaren scooter rijders. Aangekomen in Tangkahan hebben we olifanten gewassen. Een bijzondere ervaring!
Elly was onze steun en toeverlaat tijdens ons verblijf. Ze heeft ons geholpen onze koffers terug te krijgen van het vliegveld en ons op weg geholpen met het vervolg van onze reis, maar ons ook de leuke lokale eettentjes laten zien. Noem de naam "Elly" in Bukit Lawang en alles komt goed, want iedereen kent haar!
Geschreven door Gerard en Evelien , 29. jul, 2014
Wij zijn afgelopen mei voor 4 weken in Indonesië geweest waarvan de eerste 10 dagen in Sumatra. We werden bij aankomst op het vliegveld al hartelijk ontvangen door Elly en de onze chauffeur. De totaal 7 daagse tour die wij met Silo en onze chauffeur hebben gehad is echt een aanrader! We hebben na een dagje rust in Bukit Lawang een jungle tocht van 2 dagen gemaakt. Overal waar wij liepen kregen wij uitleg over planten, dieren en de omgeving. Tijdens de rest van de tour hebben wij overal de tijd gekregen om alles in rust mee te maken, foto's te maken en vragen te stellen. Een super mooie tijd gehad en deze ervaring hadden wij niet willen missen! Een aanrader om hier uw tour te boeken!!
Geschreven door Hakim Sihombing, 14. feb, 2014
al in 2010 op the stenen geweest, on the rocks, was fantastisch aldaar, vooral Wawan en zijn vrienden zijn erg gastvrij, de locatie is top, de tocht door de jungle met de ontmoetingen met de Apen zijn paradijselijk, een absolute aanrader!!!!
Geschreven door Gert, 4. feb, 2014
Mooie site, ben wel benieuwd geworden dus komt op de planning van reizen.
Geschreven door Geertje, 31. jan, 2014
In januari 2014 ben ik in Indonesië geweest, ondanks het regenseizoen heerlijk weer gehad. Ik heb genoten van de mensen, de natuur en de dieren. Alles was goed georganiseerd, de excursies, het vervoer. De gids, Silo, was erg enthousiast. Het is fijn dat er een Nederlands contactpersoon ter plekke was.
Geschreven door willeke en ben, 30. dec, 2013
Wij komen zeker is langs!! :D
Geschreven door Bert, 29. dec, 2013
mooie website, lijkt me leuk om daar eens rond te kijken